Wednesday 2 March 2011

RELA or TERPAKSA???

jam da mnunjukkan kul 4.00 pg..
mata ni still jugak x mau pejam.
puas aku psing ke kanan, psing ke kiri..
x mau jugak tdo..
byk bnda yg bmain d fkran...
spnjg mlm (pagi la) aku fikirkan psal aku & dya..
berat bila nk lepaskan sesuatu yg kita tlampau syg pergi jauh dr idup kita..
yg kemungkinan utk kmbali adalah 0%
RELA atau TERPAKSA bkn persoalannya...

aku sayang dya sepenuh aty aku..
hanya Allah yg taw btpa sygnya aku pd dya..
aku da siap angan2 lg nk idup ngan dya smpai akhir hnyat..
tp, kita hnya mmpu merancang...
Allah yg tntukan slebihnya...

aku kenal dya dlm FB je..
mula2 2 mmg agak annoying la..
cm mnyibok je..
tp niat dya ikhlas..
nk tlg aku jalani idup kt penang ni..
bnyak nshat yg dya bg..
lma2 best lak kwn ngan dya..

ingt lg first time dya mnx no fon aku.
time 2 bln posa.dya ckp nk dtg brya.
tggu pnya tggu,
x dtg pn!
x dpat brya skali..
ary rya ke bpa tah, aku x ingt.
kmi chat..
dya kta aku bg no fon silap..
aik?aku rsa da bg yg btol da
rupanya2 dya slp salin..
haih..
kmi tuka no fon.. :)
start 2 mula la msg2,calling2..
BAHAGIA SANGAT

first time kami jmpa,
kat umah aku kot!
pnyalah gentleman..
hahahaha
ingt lg..
mlm 2 mlm t'akhir aku kt umah, 
sblm blik USM pas smggu cuti ary rya aidilfitri..
gelabah btol aku mlm 2..
siap tmpahkn air lg!
aduh...
jatuh saham!
malu siot..
tp maintain cover cun..

pas bpa bulan kami knl,
mula la msg2 rsa syg..
01102010..
tarikh yg aku xkn lupa..
CINTA TOBLERONE :)

emm...
bhgia mmg bhgia..
tp aku x sgka bhgia 2 di uji dgn plbgai dugaan...
mcm2..
myb proses mgenali..
tp dugaan yg tbesar adalah dr sowg pmpuan..

bkn dya yg curang.
x!
dya bkn mcm 2(bdsarkan apa yg aku phatikan sblm ni)
pmpuan 2 suka kt dya.
da lma dpa knl..
& pmpuan 2 rpat ngan adik brdik dya.
bkn sorg, tp SEMUA!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!
bygkn prsaan aku bla taw sal suma 2..
x taw apa yg perlu aku wat..
rsa cam sgla hrpan aku hncur bkecai...

aku bertahan..
x sggup aku nk lpas dya..
byk kali kmi gduh.
salah aku..
myb aku x ckup mtang..
cpt melatah..
tp klu la sapa2 ada kt tmpt aku..
apa yg ampa nk wat?
.........................

nk lepas, aku da sparuh mati syg dya..
klu 1 ary aku x dgr sora dya, knfem aku x leh tdo..
bgitu hebat pnangan cinta~~~

seriously, aku sangat buntu.
bnyak bnda yg bmain d fkran aku..
aku da pn wat kptsan..
aku mnx dya lpaskn aku..
( sblm ni dya mnx aku lpaskn dya)

jiwa aku skang ni kosong...
terlalu kosong....
rsa cam nk tdo & then xmo bgun da~~~
Ya Allah...
ampunkan segala dosa hambaMu ini...

aku berharap aku kuat.
kuat utk hdpi hidup tnpa dya..
mmg la sblm aku knl dya aku blh hdup..
tapi...
dya da jd sbhgian dr idup aku..
aku da tlmpau sygkn dya...

mampukah aku lalui idup tnpa dya?
btol ke tndakan aku suh dya lpaskn aku?

entahla...
aku juz ikut aty aku je..
otak aku da x bfungsi..
jammed!!

aku x taw apa yg dya rsa..
aku x mmpu nk bca haty dya..
& then, dya plak bsikap suka mdiamkn dri..
x nk ckp apa yg dya rsa...
lbh suka diam dlm slesaikn mslah..

aku taw diam blh mredakan keadaan..
tp,klu diam,
cena nk taw apa yg dya rsa?
cena aku nk taw apa salah aku?
cena aku nk baiki dri aku?

aku x taw apa yg salah dlm hbngan kami...
aku rsa aku da hilang cinta yg mula2 aku knl dlu..
cinta yg buat aku tpaut pd kesederhanaan dya..
cinta yg smkin hari wat aku rsa mkin d sygi..

aku taw dya ada tggungjawab yg besar..
aku taw peranan dya sbgai ank sulung..
tp entahla...
mungkin semua ini bpunca dr kekurangan dri aku..
aku x ckup terbaik utk dya..
myb ada yg lbh baik utk mbahagiakan dya..

aku berharap,
dya sudi memaafkan segala kesalahan aku slama ni..
halalkan sgla apa yg tlah dya beri pd aku-ksh syg,blnja mkn...
bg phak aku,sglanya aku halalkan & aku maafkan..

sesungguhnya aku teramat bahagia bsama dya..
tp mgkin bkn jodoh kita utk trus bsama..

*kwn2..tlg ceriakan idup sy pasni..
mnx tlong sgt2...

1 comment: